søndag 8. juli 2012

Lille speil på veggen der


Jeg kjører MC, og har i den forbindelse vært på en del MC-treff i Norge. På disse MC-treffene er toalettfasilitetene ofte sånn ymse, men som dame så synes jeg det i tillegg er greit med et speil. Ved en slik MC-treff-anledning spurte jeg derfor treffarrangøren om det var mulig å få et speil på damedoen (som for øvrig var av bedre treff-standard). Den mannlige treffarrangøren sa at det skulle han ordne. Ved mitt neste dobesøk så jeg at det ikke var kommet opp noe speil. Jeg etterspurte derfor et speil pånytt. Og arrangøren sa høflig at det skulle han ordne.

Jeg var derfor spent ved mitt neste dobesøk. Jeg lo høyt da jeg så hva treffarrangøren hadde hengt opp over vasken. Der hang det nemlig en stor plakat med påskriften ”Du er pen.”

Det er det beste speilet jeg noen gang har sett inn i.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar